Selam arkadaşlar 25+2 olduk bu hafta bebeğim biraz sakin gibi geçtiğimiz hafta çok daha hareketliydi.
Ve benim aklım bu aralar sürekli kordon dolaşmasına takılıyor annem bu zamanlarda olabileceğini söyledi ona göre yat yüz üstü sırt üstü yatma sağına soluna uyu dedi.
2 kaybım var rabbim nasip ederse inşallah bu evladımı sağ sağlim kucağıma almak istiyorum haliyle korkularım endişelerim peşimi bırakmıyor 🥺
Düşünmek istemiyorum ama bi taraf hep acaba mı diye zorluyor gerçekten anne olmak cok zormuş herşeyini düşünüyorum şuanda bile hareketsiz diye strese girdim bebeğim hissetmiş gibi bi an tekme atınca dünyalar benim oldu sanki 💕
Siz neler yapıyorsunuz kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz ben elimden geldiğince bişeylerle uğraşmaya çalışıyorum vakit geçirmeye uğraşıyorum ama yatağa girdiğim an veya boşluğumda hemen geliyor kötü şeyler aklıma 😔