anneoluyorumx Kızlar 33 haftalık olduk hâlâ isim bulamadım. Kapı süsü ve çikolata yaptırcm ama isim yok . Eymen - Selim - Kuzey bu 3 isim takıldı aklımıza Sizce ?
Havvaca anneoluyorumx Eymenler çok yaramaz oluyor bacım 😂 selim ve kuzey arasında kaldım bende ama sanki gönlüm kuzeye kayıyor gibi ♥️