Susamuruuu Kısmetse temmuzun ortası doğum yapıcam. Aynı tarihlerderde doğum yapacaklar hazırlıklarınız bittimi? Ben hala hastane cantamı hazırlayamadm. Dondurucuya bişeyler yapıp saklamam lazım. Tek hazIr olan sey bebğimn kıyafetleri
ebruao Susamuruuu Ben de temmuz ortası doğum yapacağım. Valiz düzenleyicilere hazırladım eşyaları ama valizi yerleştiremedim daha. Bi elim gitmiyor nedense.
Pemberuya Susamuruuu benimde Temmuz ortası ya da sonu gibi ama bulantım ve sancım oluyor inşallah erken gelmez:/ valiz vs her şey hazır bitek park beşik kurulacak o kadar 🐣
Nejla1069 Susamuruuu benimde ya ortası ya sonu beşik hazır kıyafetler yıkandı ütülendi çantada hazır ne olur ne olmaz yeni oldu zaten hepsi erken yapmadım
Zehra_25x Susamuruuu temmuzun sonlarina dogru dogm yapcm herseyim hazir bitek lohusa pijamam eksik. Yemekle falan ugrasmadim dogumda annemlerleym 😂
Havvaca Benimde doğum uygulamaya göre son gün Ağustos 6 ama Dr um temmuz sonu gelecek kalmayacak ağustosa diyor. Erken doğum riski var. O yüzden çantası hazır her şeyi tamam. Sadece park yatak kurulacak onu da kurması 10 dk 💞 şu an 32+5 olduk. Sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah ♥️
Aselzerya Bize de temmuz ün 20 si dendi herseyi hazır ama yıkayıp utulemedm daha bir türlü elim varmadı evimin büyük temzligini yaptım çok yoruldum ondan haerhalde onumzdeki hafta içi de çantayla vs ugrascm 34+5 iz suan
2019-ikra Susamuruuu bende Temmuz ortasında doğumum var hazırladım birkaç birşey ama herşey karışık hem tayin hem doğum bir araya gelince karıştı ev toparlıyorum bir yandan ne nerde çok karışık 🥴
hulya1406 Susamuruuu benimde doğumum Temmuz ortası gibi görünüyor.2.sezeryanım olacak.Bebeğimin kıyafetleri,benimkiler filan hazır yıkadım ütüledim hep bavula girecek bir türlü giremedi ☺️ Birde 31.aylık kızım var.Bayrama gitmeden bugünlerde hazırlıcam yanımda arabada kalsın erken doğum durumum yokta ne olur olmaz.
Anonim3447 Susamuruuu benimde kurbandan sonradan temmuz ortasına kadar her an olabilir ama daha kıyafet bile yikamadim 😅
Medine_yasar05 Susamuruuu 32 haftalığız sezaryan olacağım için temmuzun ortası gibi ameliyata alırız dedi doktorum fakat hiç birşey hazırlamadım kıyafetlerini bile yıkamadim daha
ayse_124 Susamuruuu bende temmuzun sonuna inşallah doğumum bazı eksikler kaldı benim bebeğin hazır benim eksik bakalım yetiştircez ama her an herşey olabiliyor o yüzden ne kadar erken hazır olursa o kadar iyi
-Seymaa- Susamuruuu bende sen gibiyim Temmuz’un sonlaruna doğru doğumum ama sadece kıyafetleri hazir yıkadım ettim ama çanta hazirlamadim. Kaç haftalık sizin şuan benim 34 haftalık oldu😊
akdeniz23 Susamuruuu bizimde son 39 gün gösteriyor uygulama temmuzun 24ü gibi ama belli olmaz normal bekliyoruz. Kıyafetleri yıkandı ütülendi ama hastane çantasını hazırlamadım hala ufak tefek bir kaç eksik kaldı puset örtüsü, depend falan onlarıda alınca valizi hazırlayıp kapatıcam.
yagmurveyerdeniz 3 temmuzda sezaryen olacağım. odası, kıyafetleri, hastane çantası; her şeyi hazır. ev temizliği yapılacak, halı- perde yıkanacak bunlar gözümde çok büyüyor 🤦🏼♀️ halbuki ben sadece perdeleri makineye atacağım ama hiiiçbir şey gelmiyor içimden