Sedaades Kızlar merhaba. 28 haftalık hamileyim, Son bir hafradır karnım çok sertleşti ve gerildi. Bebeğin hareketlerini hissediyorum ancak bu gerginlik sebebiyle dışardan daha az hissediyorum. Sizde de böyle mi oldu? Endişelenmeli miyim?
Bskrt Sedaades sancınız olabilir bi nstte bağlasn bence doktorunuz, öylr olup erken doğm riskine karşı ilaç kullanan çok kişi varmış. Forumda gördüm hep
Gevrann Sedaades hiç korkmana gerek yok canım ben de 28 haftalığım ve karnım çok sert. Bu arada kaç kilodasın normal de zayıf olupta kilo alamayanlar da bu durum sık görülüyor kii ben de o kişilerdenim
Sedaades Beriliko Sancıda ben bir ağrı vs hissetmez miydim? Öyle bi sıkıntım yok. Doktor normal dedi yazdığımda.
Evremanne Benimde aynı iki gündür karnım sert hareketleri dışardan az görüyorum hep aşağıda tekmeler hissediyorum