Mervekrblt Burası yeri değil belki ama kızlae dogum yapalı 7 gün oldu bebeğimde sarılık var emzirmeme rağmen geçmedi önerebilceğiniz şeyler var mı acaba
Deletedmom434 Mervekrblt hemen geçmiyor kuzum yavaş yavaş düşüyor saatte bir emzir sürekli güneş ışığıyla temas ettir beyaz ışıklı yerde yatır
Zeycen Mervekrblt beyaz ışık iyi olur derler. Yani evdeki lambanız beyaz ışıksa onun altında tutun Bi arkadışım doğum yaptığında gece gündüz ışığı açıyordu sarılık olmasın diye. Bide aç kalmasın sık sık emzir canım sütün gelmiştr inşallah.
Mervekrblt Deletedmom434 saat başı emziremiyorum uyanmıyo ne yaparsam 2 saatte bir 20 dk emiyo ışıklada yatıyoruz ama yüzü hala sarı cok üzülüyorum
Deletedmom434 Mervekrblt aynı şeyi bende yaşadım sarılıktan uyanmıyordu 2 kez devam sütü verdim günde uykuda da olsa sürekli göğsümde tuttum 2 günde toparladım
Zeycen Mervekrblt her çocukda oluyor sarılık zamanla geçer inş. Bu haftalsrda dr. Kontrolunüz yada sağlık ocağına gidersen ordada sorarsın sarılığı tehlikeli seviyedemi değilmi diye. Geçer inşallah sağlıkla büyüt😘
Mervekrblt Zeycen bu aralar çağırmadılar 1.ay kontrolu var o zamana kadar cok sararırsa getir dedi doktor cok sağol canım inşallah😊
Deletedmom434 Mervekrblt inşallah kuzum göğüsüne koy uyanana dek topuklarına vur uyansada emene dek vurmayı kesme burnunu falanda sık uyandır yada soğuk birşeyi yüzüne değdir hemen uyanıyor
Deletedmom434 Mervekrblt 12.8 di benimkinin değeri dediğim yöntemlerden yaptım 2 günde 9 a düştü yarın yine kontrole gidicez bakalım kaça inmiş
Mervekrblt Deletedmom434 benimde 2 gün önce 12.5 di doktor takibe gerek yok cok sararırsa getir dedi yarın götürcem bakalım
Portakal Yenidoğan çok uyur sarılıktan dolayida uyanmaz. Doktorum bana uyanmazsa altını ac mutlaka uyandır emzir dedi. Saate bir uyandırıp emziriyorum ben