35+5 haftamdaym şuan suyum üst sınırda çıktı erken doğumu tetikler demişti doktorum pazartesi kontrolum var yine gidicem ama 2 gündür bir anda ayaklarım o kadar şişti ki şok içindeyim üstüne basamiyorum inanılmaz bir ödem var bide ishal başladı aynı zamanda bunlar doğum belirtisi olabilir mi yaşayan varmı aramızda???