ozzlemk Kızlar bişey sorucam ikiz gebelikler de kilo alımı nasıl oluyor tek gebeliğe göre yani mesela ortalama ayda 1 bebek 1 kg civarı alıyorsa ikiz bebek yarım yarım mı alıyor yani kilolar ikiye mi bölünüyor anlamadım😆
ikizprensesannesi @ozzlemk Hayırr normal tek bebegim aldıgı gibi ikiside alıyo aynı anda ama aralarında fark oluyo maalesef birisi biraz daha önden büyüyor ilk zamanlar eşit gidiyorduk şuan 50 gram var aralarında saglıla ilerlesin inşallah 🤲🏻
ozzlemk ikizprensesannesi bizim de en son 22+2 de detaylı da 21 gram fark vardı aralarında bir sonra ki kontrolüm 27+2 de olucak bakalım sonuç nasıl olucak🙏 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸