Aysuyaman Arkadaşlar bnde doğurdum sonunda sabah beşte şuan hala hastanedeyim çok dikisim var normal doğum yaptım başakşehir cam sakurada çok memnun kaldım doğum hikayemi en kısa zamanda yazicam allahm bı avazda kurtarsn hepinizi inşallah 🙏
Yasemin__ Aysuyaman hadi hayırlı olsun canım sağlıkla büyüsün bebeğin 🤲🏻🤍 bende 39+2 deyim darısı başıma artık 🌼💙
sarellem55 Aysuyaman maşallah canım bende çarşamba günü orda normal dogum yaptım 41. Haftada karsılastık mu acaba 🥹
Aysuyaman sarellem55 bnm Çarşamba aksamı onda suyum geldi 11 de burdaydim Perşembe sabh beşte doğurdum blkide karşılastk 😂
Havvaca Gözün aydın canım çok sevindim senin adına💞 40 hafta nasıl sabrettin ben 32+5 oldum artık gücüm kalmadı 😂
Havvaca Aysuyaman mesajı sesli okumadım benimki duyup özenmesin diye 😂😂 bak arkadaşlarin hep 38 de gelmiş diye konuşuyorum😂 ilki kaç haftalık doğdu