Ebrulianne06 memnundum doktorundan temizlikçisine hepsi çok iyiydiler dogumun başlayacağı belli ise odaya çıkarıp önlük giydiriyorlar dogum odaları tek kişilik aynı odada sancı çekip aynı odada dogum yapıyorsun önlük giydikten sonra doktorlar degerlendirme yapıyorlar durumunuza göre o şekilde işliyor süreç arada muayeneler oluyo dogumdan sonra herşey yolunda mı diye aynı katta 3 oda filan yanda biryere götürüp ultrasonla filan yine muayne oluyor herşey yolunda ise yatan hasta katına çıkarıyorlar bebeğide bu sırada giydirmiş oluyorlar dogum sonrası musynede kapıda hemşire ile bekliyor minik benim yanım da dogumun başında halam vardı bayagı kaldı doğum olmadan 2 saat önce filan çıkarttırdılar 2. Günün sonunda dogum yaptım hep yanımdaydı. Bide bebek için kıyafeti 1 takım hemşireye vermek için ayrı bir poşet yada hurcda falan verinki valizi karman çorman etmesinler daha iyi herkesin işi kolaylaşır üstüne yazın hemşireye verilecek diye valizin çok derinlerine koymayın hemen bulunsun soracagınız bişey varsa cevaplarım bildiğim kadarıyla🥰