Kızlar az önce burada bir arkadaşımız post açmıştı bu konuyla ilgili ama şuan ağrım çok kuyruk sokumum çok kötü ağrıyor karnım gurulduyor git gide kötüye gidiyor bu bir kere başıma geldi yaprak sarması yedim acı ve sıcaktı 5 gün sonra gectı 5 gün önce bulgur pilavı yedim hem sıcak yanındada acı yedim 5 gündür cekıyorum kanama da var doktor demeyın randevu düşürmeye çalışıyorum bulursam hemen gıdecegım Kadın doğumcu bakarmı acaba bilgisi olan var mı bide evde ne yöntemler kullanıyorsunuz birazdan sıcak suya oturma dedıklerını yapacağım ınsallah geçer