2 hafta önce yaklaşık 2 kiloydu. Bugün 2500 beklerken yalnızca 200 gram aldığını öğrendik. Kilosu 3 hafta geriden geliyor 😫 2150 olmuş bebeğim. Hiç kilo almamış bu süre zarfında 😔 doktorum balık yağı yazdı ilaveten. Haftaya kilosunu dengelemiş olmuş muyum kızlar ? Çok üzüldüm. Gelişme geriliği olan bebeklerde doğum sonrası nasıl bir sıkıntı oluyor ?