Bana yapıldı ve doktor toksoplazmaya bağışıklığın yok dedi. Kedi köpek kakasına falan asla dokunma hayvan sevdikten sonra kesinlikle ellerini çok iyi yıka ya da dokunma, etleri çok pişmiş ye, sebze ve meyveleri çok iyi yıkayarak tüket diğer türlü sıkıntı olur dedi. Ben de o günden beridiir takıntı oldu ya çok iyi pişmemişse diye et bile yemiyorum🥹 ama tabii yapılıp bilinmesi iyi olur herhalde🤷🏻♀️ gerçi bunlara gebelikte ekstra dikkat etmek gerekiyor ben bildim de noldu başıma bela oldu😊