K11 nazlis_ haftanıza göre değişir benim genelde hep öyle oluyor ama eğer kabızlık sonrası bu şekilde olmuşsa ve ileri haftadaysanız yaklaşan doğum belirtisi😊
K11 nazlis_ aynıyız 36+2 benimde 😊 kilosu ne kadar olmuş benim ki gebelik şekerim var doktor haftasından önde 2.800 demişti geçen hafta
Kubracigimm Nunuuh Aminn inşallah 🙏 sizlerin de öyle Allah analı babalı büyütsün, güzel günleriniz olsun ailecek 💕