aren3521 Merhaba bu hastanede doğum yapan var mı odalar nasıl . Memnun kaldınız mı . Devlet mi özel mi henüz karar veremedim 🥹
Mybaby_35 Şu an hastane nasıl bilemem ama 4 yılönce berbattı hiç tavsiye etmem unutamıyorum o geceyi günü
babymomy_ Özge işcan adında bir doktora gitmiştim bir kere asla tavsiye etmem gidecekseniz o doktora gitmeyin derim onun haricinde hastane hijyen açısından kötüydü . Aşırı derecede Suriyeli vardı geçen sene