nebakiyonkomikmi ay bu konuda da haklısın ben de sezaryen olacak olunca sabırsızlanmıştım, son kontrolüme giderken karnıma bi ağrı girdi, doktorun odasına girerken ağlayarak girip benim karnım çok ağrıyor dedim o da hadi öğlene alalım dedi 2 saat içinde ameliyata girdim sancı falan yokken🙊 İnşallah sağ salim gelsin tabi ama bir sıkıntı olmayacaksa senin de benim gibi olsun keşke. Tam 38+0dı, sana da böyle diliyorum arkadasım sağlıkla🥰