Tugce3441 Mucizemgeldi valla bacım 0-3 çok alma derim çok çabuk gelişiyorlar 3-6 bıle çok almadım hep 6-9 aldım iyimizde öyle almışım suan 9 aylık 12-18 giyiyor bırde bız Eylül doğduk kışın çok çıkmadım hep pijama tarzı şeyler aldım
cagla9094 Tugce3441 0-3 ay için 3 tane hastane çıkışı, 7 tane çıtçıtlı badi, tulum ve alt üst takım karışık olarak da 7 parça yeterli olur mu
Tugce3441 cagla9094 bende bu sekıl aldım yetti şahsen fazlaya gerek yok zaten giydiremşyorsun çok çabuk büyüyorlar ya
cagla9094 Tugce3441 0-3 ay olanları patikli aldım küçük olucak üşür diye ama 3-6 ve 6-9 olanları patiksiz alıcam onları henüz almadım