Nejla1069 çok teşekkür ederim, amin. kadın doğum servisinde özel oda yok sanırım. iki kişilik odalar. ama sabah tekrar sorup emin olacağım. özel oda olsa insan kendi temizler, mis gibi yapar. ama neredeyse her gün yanımdaki yataktaki kişi değişiyor. herkesin de lavabo kullanım alışkanlığı bir değil tabi. eve gidip duşa girmeme izin vermediler. bugün hastanede duşa girdim, su doldu tüm banyo ve hastabakıcı bile tahliye edemedi. tıkalıymış giderler. e insan antalya sıcağında, bir de hijyenik olmayan ortamda duşa girmek istiyor. yarın nasıl yapıcam bilmiyorum.