35+6’dayım, son 2-3 gündür afedersiniz ota b*ka sinirleniyorum. kardeşimin yarın kınası, pazar günü düğünü var; “göbeğimin en çok çıkacak zamanını mı beklediniz” diyip krizlere girip ağlıyorum ama asla sinirim geçmiyor.
Durduk yere saçma sapan şeylere sinirleniyorum, yatıp ağlamak istiyorum sonra.
Öf gerçekten psikolojim bozuldu iyice; bu geçecek mi 🤦🏼♀️