Hoppala78 İdrarımı yaptıktan sonra sağ taraf kasığımda ağrı oluyor yaşayan var mı neden böyle oluyor acaba
Hrdl Hoppala78 enfeksiyon vardır cankm benimde aynısı oluyordu ikisi kasagımda arıyordu ileri derece de enfeksiyon vardı
Gizemmpolatt Hoppala78 evet ben idrar testi yaptirdim negatif hersey ama kanimda enfeksiyon vardi pazartesi kan vericem gidip tekrar