dilay_06 annemsii takip etmeye gerek duyacağım biri ile evli kalmam köpek değil ki tasmasını takıp gezdiresin
Kelle0129oekd annemsii önceden bende merak ederdim ne yapar ne eder diye ama şu an merak etmiyorum zaten güven yoksa evlilik de yok haa yanlış bir şey görür duyar hissedersem biter kafamı hiç yoramam
Tunahan_rumeysa16 Daha işim yok dedektif gibi takip etcem.. Ev işi çoluk çocuk derken kendime vakit zarzor ayırıyorum bide eşimi mi takip etmeye zaman harcıyayım güvenmiyorsam direk söylerim
ilknurakinci Kız gerek yok böyle şeylere yapmak isteyen her türlü yapar, hayat yeterince karmaşık bı de böyle şeylerle üzmeyin canınızı
EymeninAnnesi__ annemsii ne gerek var güvenmediğiniz biriyle nasıl evleniyorsunuz anlamıyorum ilginç hayatımız yok nerde kiminle bilmem ne demekle geçmez 😅