Mavihanem İyi geceler kızlar bugün inanılmaz bir sancı ile hastaneye gittim 33+3 haftalık hamileyim 4 cm açıklık olmuş doğum durdurucu fitille falan doğumu durdurdular bu olay ya da benzeri olayla karsilasanlar var mı ?
nino033 Mavihanem benimde çok ama çok şiddetli sancim vardi nst çıkmadı zaten hastaneye gidene kadar sakinlesmisti idrar yolu enfeksiyonu cikti yatış verelim dedi ama mecbur eve geldik tekrar ederse yatış verecek