bsraa16 Merhaba sabah ve akşamüstü bebeğimin hareketini hissettim fakat akşamüstünden bu saate hissedemiyorum normalde ara ara da olsa hissederdim gün içinde hissetmiş olmam içimi rahatlatmalı mı kaç saat oldu tık yok ama 🥹 ister istemez endişeleniyorum
Skrblt bsraa16 o haftalarda düzenli hareket olmaması normal. Bebek daha çok uyuyor oluyor. İlerleyen haftalarda hareket sayılması öneriliyor.
babyandmomyy bsraa16 benim doktorum sabah uyanınca yemeklerden sonra hareket etmesi yeterli demişti geçen bende endişelendim az hareket edince. 5 saat oldu mu hissetmediğiniz
DilaraLaraaa Aynı zamanlardayız bende aynı durumu yaşıyorum günde 1 kere belki vuruyor hatta 2-3 gün oynamıyor bile korkma canım içini ferah tut bol bol dua et