Nejla1069 benim ikici gebeliğim ilki kızdı ve hiç ne ağrı ne sancı ne açılma ne kasılma bebek doğum kanalına biile girmedi 41 haftalıkti sezeryanla doğum yaptim ama bu erkek ve her şeyi yaşadım 31 haftada sancilandim kasılmalar başladı şimdi de ağrılarım var ve bebek doğum pozisyonu almış belim çok ağrıyor aşırı halsizlik yorgunluk çöküyor uyuyamıyorum ayaklarım yanıyor 30 gün falan kaldı ama ben çok sabırsızlanıyorum