ssa239688 Kızlar dün yaptım negatifti tamam dedim etkisi geçmiş kısa sürdü falan bu akşam yaptım bu sefer silik zaten 8 gün oldu gebelik olsa çıkmaz demekki hala etkisi geçmemiş dedim ne zaman geçer ?
ssa239688 Birde yumurtanın geliştiği tarafa sürekli batma oluyor iğne etkisi geçmediği ordan da belli
Merve1616 Siz anladığım kadarıyla testi erken yapmışsınız.Doktorum çatlatma ignesinden 15 gün sonra test yap demişti.Daha erken yaparsan yanılirsin diye uyarmıştı