Adyali88 bnde 37.haftaya yeni girdim 2600 kilosu ..çünkü daha önce iki hafta hiç kilo almadi .üçüncü haftasında almaya başladı.. evet kiloları az haftalarina göre ama hersey normalse yani nst, suyu,kan akımı kilo alabiliyorlar tekrardan.. riskli haftalari geçtik üzülmeyin kilo da alırlar inşallah 🙏