emir_01 Benim de hamilelikten bir önceki reglim aşırı gecikmişti, her gün test yapıyordum negatif çıkıyordu. 15 gün geciktim sonra regl oldum, reglim bittiğinde hamile olduğumu öğrendim. Hamilelik öncesi gecikme normal, kendini hazırlıyor dediler bana