Merhaba kızlar 37+4 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı bebeğin kordon akımında sıkıntı vardı bebeğin kalp atımı 120’nin üstüne çıkmıyordu bebeğimin suyu bitmiş nst düz çiziyordu doktorum acil doğum dedi yarın sabah yatış yapılacak öğlen ameliyata girecem lütfen dualarınızı eksik etmeyin bu gebelik benim için çok çok önemli uzun bi süre sonra mucizem geldi sağ Salim kucağıma almak nasip olsun inşallah