Eymen ve eslemin anlamını bilmiyorum ama eylem biraz daha sosyalist bir isim başkaldırı gibi bir anlamı var. Ama sanırım eymen ve eslem biraz dini isimler o yüzden daha uyumlular gibi geldi bana. Ben kafiyeye göre değil de kategoriye göre eşleştirdim😊 ama kafiyeye göre bakarsak eylem eymene daha kulağa yakın geliyor