babyiscoming_ ay teşekkür ederim cevap için ❤️ bugün homa testi yaptırdım 1.98 çıktı çok şükür düşmüş, direncim 4.8’di 5 kilo vermiştim faydası olmuş. 2.5’un altına ilacı kullanmasan olur demişti doktorum bırakmış oldum. Beta değerim de kesin değil ama biraz yüksek geldi. İlacın faydasını görmüş olabilirim haftaya tekrar test vereceğim gebelik için inşallah o da olumlu olur, Allah hepimize hayırlı haberler aldırsın 🙏🏻 ben ilacın faydasını gördüm diye düşünüyorum.