kubrakakrgl İlk gebelikte doğumdan önce de yaptırmak gerekiyor mu 2 doktora gittik biri yaptır biri yaptırma dedi
Daisy0000 kubrakakrgl Yaptırma diyeni hiç duymadımmm ,yaptırılması muhakkak gerekiyor diye biliyorum.. 28 de yaptırdım.Doğumdan sonrada bebekle uyuşmazsak bana 2.si yapılacak
SenaBilgin kubrakakrgl evet banada 7 aylıkken yaptırmıştı doktorum şimdi 2.ye hamileyim bunda da olucam inşallah yaptırması gerekiyor aslında doktorunun
Sevgicik0149 Önceki hamileliklerimde yapılmadı ama bu son şimdiki hamileliğimde 28. Haftada iğnemi oldum doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre tekrar olacağım bebek pozitifse
Daisy0000 kubrakakrgl Benimde testim negatif çıktı, eşim pozitif ben negatif kan grubuna sahibim.. Doktor direk yaptırdı iğneyi canım.. Bence yaptırmanda fayda var
kubrakakrgl Daisy0000 haftaiçi tekrar yeni bir doktora daha gidicem. Yaptır dicek gibi geliyo bana da. Direkt yaptırırım zaten öyle derse 😌