Kızlar bugun muayne oldum doktor çatımın dar ama çok dar olmadıgını soyledi yanı suankı kıloda çocugu dogurabilrim bende normal dogum istediğim için pazartesi suni sancıyla deneyelım normal dogumu dedim 2 cm zaten acılmam vardı bu arda bebek 37+5 birazda önden gidiyor . 3600 gram bebek suan. Doktorum şimdi dogurdun dogurdun dogurmak istemezsen çocuk kilo alacagı için catına uygun degil normal doğum yapamazsn dedi . Şimdi biz pazartesi yatış yapacagız . Ama benim şimdi nişanım geldi pazartesine kadar suni sancısız kendi sancılarımla dogum olur mu . Bildiğim kadarıyla nişan gelince 1 2 gun içinde dogum gerçekleşiyor siz de aynı durumu yaşayan var mı