Bebeğin fazla hareketli olması iyi birşey mi yoksa doktora bildirmek gerekir mi? 29+2
kubrakakrgl zamanla yerı daralacak bu kadar çok haraket etmez
Şu birkaç gündür sanki koşuyor gibi mübarek 😀 rahat ettiremiyoruz kendilerini sanırım