Gncygl Kızlar pazartesi sezaryenim var, bebek de doğum kanalında eski sezaryen üzerinden 4.5 yıl geçti ama akşamdan beri içten çok canım açıyor. Benim gibi olanlar var mı yoksa acil bir durum mu?
Yenibirannee Gncygl benimde aradan tam 2 sene geçti. Dikiş yerim komple değil ama baş kısmında sızlama hissediyorum gittikçe
Bet1 Gncygl benim de 3 temmuz da tam 5 sene olacak sezeryan olalı. Şimdi de 35 haftalık hamileyim ve evet sızlama oluyor özellikle duşta ve terleme gibi bir durum olursa. Çok dikkat etmek gerekiyor kuru tutmaya
3prens1prensesmom Gncygl ah bacım 7 aylik bebegim var 14+6 haftalik gebeyim bu 4.sezeryanım olcak ben nerelere gidem🥺🥺🥴🥴🥴
Eslemim34 3prens1prensesmom Bu 2. Bebeğim bunu sezeryan istiyorum siz çok tecrübe etmişsnz dikiş ağrısı çok acıyor mu ne kadar sürece de tam iyileşiyor
3prens1prensesmom Eslemim34 hastanede yurumeye alisiyorum yurudukce toparlaniyor insan ama dikis acisi rahat bir sekilde yatma kalkma derseniz 1 ay ama 1 hafta icinde dikkat ederseniz aci kalmiyr 🤗
Eslemim34 3prens1prensesmom Yaaa): normal doğum da da 40 gün dikiş ağrısı çektim oturamadım bile. Sezeryan da mi öyleymş😬 sizce sezeryan olmalımıy
Rukiyegarip Benim de 3 buçuk sene geçti doğuma 1 buçuk ayim kaldı acıma değilde çok kaşıntı yanma yapiyo gün içinde 2 bazen 3 kez duşa giriyorum hep aynı doktoruma sordum normal vücud doğuma hazirlaniyor kasılma yapıyordur dedi
3prens1prensesmom Gncygl rahimdede sorun var🙈 son dogumda belli oldu rahim yapismasi olmuş suanki gebeligim bebek icin degil benm icin cok riskli bu dogumda direk baglicaklar 🤣🙈
Gncygl 3prens1prensesmom bağlatıp hamile kalanlar varmış sen kocayı boşa 😂 sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza 🫶🏻
3prens1prensesmom Eslemim34 eger bi skntiniz yksa keyfi dusunuyorsanjz sezeryani olmayn. Ben normal dogumu bilmedigim icin iyiki sezeryan olmusum diyorum o ayri🙈