hemsiregencanne Benim ikinci sezeryanım olucak kızlar, medicalpark’a gidiyorum orda doğum yapmayı düşünüyorum. 17’₺ fiyat verdiler doğum paketi adı altında bana biraz pahalı geldi ama bilginiz var mı?