Merhaba kızlar bogazımda cok şiddetli agrı var yutkunamıyorum sanırım soguk algınlıgı 6 haftalık hamıleyım ılac alamadıgımız ıcın ne yapıcagımı bılemedım viks falan surulur mu ne ıcılmelı yasayanlar bılgı aktarırsa cok ıyı olur doktoruma yarın gıdıcem dayanamıyorum 🥺