ggizem1 Ireemm1 bende geçen hafta hastane yattım kullandım bugün gittim tekrar başlattılar bende bekliyorum henüz olmadı
aysenur-y1 Ireemm1 ben de Salı gecesi sancı sebebiyle hastanede yattım 32+4 günlüktüm o zaman sancım serum iğne ve ilaçlarla durdu doktor Nidicard verdi evdeyim dinleniyorum şu an