denizslr26 2 gündür bendede aşırı mide bulantısı ,baş ağrısı ve kasıklarda ağrı oluyor benimde çarşamba doktor randevum var onu bekliyorum bebeğin hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür ama tedirginim yinede böyle olmasından bide hipertansiyon var ondan mı oluyor anlam veremedim