Dilara012 Kızzzlaarr 1 haftaya yakındır ki sol omzumda değişik bir agrı yanma batma gibi birsey oluyor 31+0 ız çok rahatsız edici bu durumu yaşayan varmıııı acilllll yarrrdımmmmmm
Leman2001 Dilara012 bunu bir tek ben yaşıyorum sanıyodum.Cok fena bir ağrı en çokda geceler uyurken tetikliyo.Sol tarafa yatan biriyem normalde bu agrı yüzünden yatamıyprumda.
Dilara012 Leman2001 ya benimde aynı şekilde demek ki hamilelik kaynaklı birsey birse sola yattığımız için oluşan