Kuzular ben cumartesi günü
Çatlatma iğnesi
Oldum öncesinde de klomen kullandım doktor 2 tnae büyük 20
M yumurtan var dedi
Çatlatma iğnesi
Vurdu gün aşırı da değerlendirdim tek sorun bende hiç
Belirti yok ne ağrı ne sızı hamilelik oluşmadı mı acaba hamilelik için. Ağrı sızı mı olması lazım bende hiç
Yok :(