denizozulkerr Kızlar bir hafta önce nişanım geldi. Ara ara regl sancısı gibi geliyordu. Bugün karnımda bi sancı var sürekli farklı yerlerden giriyor. Doğum sancısı öyle bir şey mi? Yoksa sadece kasıklardan mı geliyor?
YaseminBatrk denizozulkerr valla yalancı da olabilir. Benimde iki gündür sanki böyle regl olacakmışim givi sancı kramplarim var ama devamı yok. Dün nst de sancım çıktı sıklasirsa dayanamazsın gel dedi ama dayanılmayacak gibi değil yarın kontrolumuz var bakalım sancı cikacakmi.39+5 oluyoruz yarın. Sizde eğer dinlenince geçmiyorsa duş alın duş rahatlatır gezmez daha da şiddetlenirse hemen doktora gidin açılmaniz olabilir. Tedbirli olun
ms_annisko denizozulkerr herkesin aynı mı oluyor bilmiyorum ama doğum sancılarım belim ve kasıklarımda aynı anda hissettiğim şiddetli bir ağrı olarak giriyordu. Yani fark edilmeyecek gibi değil aslında çünkü yaşarken anlıyor insan başka bir ağrı
YaseminBatrk denizozulkerr valla bugün doktora gittim önden gidiyor dedi normal doğum sıkıntı olabilir dedi 🤧 sancı çıktı hafif nst de ama doğum için yeterli değil dedi
Havvaca Canım duşa girip beline dayanabileceğin kadar sıcak su tut eğer duştan sonra ağrın artıyorsa doğum sancısı oluyomus