Selin356 benim makat ağrım var ama hemoroid mi bilmiyorum. Bıçak saplanması gibi oluyor bazen oturamıyorum yürüyemiyorum. Çok derin bi ağrı ve kasıklarıma da vuruyor.Gaz gelince o ağrı yine saplanıyor ama çıkınca biraz rahatlıyor falan. Kimse ne oldığu hakkında bişey söylemedi