Salı gününe kadar bekleyeceğiz eğer normal bir şekilde doğum başlamazsa suni sancı ya da sezeryan ile Çarşamba doğum gerçekleşecek 🥰Doktorum karar ver dedi,suni sancı ile deneyelim mi yoksa direkt sezeryan mı istersin dedi.Böyle bir durumla karşılan var mı acaba?Bu arada bebeğimin boynuna 2 kere Kordon dolanması gibi bir durum da var🥴