ariiikann Merhaba arkadaşlar. 14+4üm ve idrarda anti cmw igg 250 pozitif çıktı internetten baktığımda içimi korku sardı. Bu durumu yaşayan var mı şuan ben kızamıkçık mıyımm??
Mothertea ariiikann merhaba bu testler gebeliğin başında yapılıyordu o zaman yapıldı mı size şuan tekrar neden yaptılar belirtiniz var mı çok geçmiş olsun
Angel3466 ariiikann igg olması önceden geçirdiğin anlamina geliyor igm olsa sıkınti oluyor diye biliyorum
ariiikann Mothertea teşekkür ederim. çok mide bulantısı yaşayıp hastaneye yatmıştım doktorum yine de kontrol etmek istedi