Bendede aynı şekilde 32. Haftadayım tek şikayetim bebek çok sertti acıyor karnım dedim bir baktılar sancım çok yüksek sonra serum falan bağladılar nst ye tekrar bağladılar azalmış dediler gönderdiler ama sancım olursa gel yatışını yapıcaz dediler arada bir geliyor gitmeli miyim emin olamıyorum