Nermins23 Kizlar 3.hamilelikde ilk hareketler daha erken mi hiss edilir yoksa?😁 Siz ne zaman hissetdiniz?
Sermec27 Nermins23 ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da hissetmiştim şimdi 7 haftalık hamileyim yani 15 16 olabilir yine diye düşünüyorum
afraaa meehaba benim 3.hamilelik bebek hareketimi bilmiyorum ama uzaninca hep karnimin sol tarafinda damar atmasi gibi kipirti oluyo erken bence bebek degildir herlde😇
Nermins23 Sermec27 Ben ilki 19-20, ikincini 16-17de, 3cu kismet bakalim. Ben de 7 haftaligim, bir an once hissetmek istiyorum ama🙃