199887 irem7 murat Polat,oya aldemir,inci hoca genel anlamda çoğuna gittim aslihan hoca da iyi tavsiye edebilirim canim 😊
runkli0606 irem7 murat polat ve berna seyhan ikiside özelden gelme çok iyi doktorlar sürekli onlara gidiyorum 32 haftadır çok şükür hep kendileri denk geldi hiç stajyer denk gelmedi ama sezaryen tercihini yapamıyorsun
irem7 runkli0606 çok teşekkür ederim. Doğuma onlar mı giriyor peki çünkü birçok kişi stajyerler doğum yaptırıyor demiş
runkli0606 irem7 sezaryen olursa doktorlar giriyor yanlarında stajyer ile birlikte ama normal doğumu ebeler stajyerler yaptırıyormuş
selmaunes Dogum yapmadım ama kontrollerim orda ve gebe okukunada gittim bizi bilgilendirmek için gelen doktor vardi Caner Köse gerçekten çok iyi Bi doktordu.
Zeynepakyildiz Kesinlikle ilgisi ve alaksıyla, güler yüzüyle, samimiyetiyle şüphesiz gidip danıştığım Kadın Hastalıkları ve Doğum alanında bilgisine ve tavsiyelerine sonsuz güvendiğim Caner Köse hocama çok teşekkür ediyorum.