Sagliklagelkucugum Eebb canım ben mama, biberon, süt sağma makinası vs koymadım. Bunların anneyi şartlayabileceğini düşünüyorum. Gerekli olursa zaten hastane yakınlarında genelde temin edilebilecek eczaneler oluyor
casper12 Eebb mama koyma derim mamaya kendını odaklarsan süt gelmeyebılır ya da mama vermek istersın bu sefer emzırme arka planda kalır süt olacak diye düşün pozıtıf 🧡
Edaaa1 Eebb Ben hiç koyma taraftarı değildim ama doğum ebemiz her ihtimale karşı koy önceliğimiz tabiki emzirmek ama hemen süt inmiyor o sırada sarılık oluyor dedi eşim de korkup aldı hemen. Hipp 1 aldırdı