Zynppp_0999 Haftadayım aldığım nefes sanki bana yetmiyor böyle sanki içim sıkışıyor. Anlatabildim mi bilmiyorum ama normal mi benim gibi olan annelerim var mı acaba?
Mrsfly Zynppp_0999 normal canım bebek ciğerlere doğru baskı yapıyor. Ama çok ciddi şekilde olmaya başlarsa sen yinede doktoruna bahset
Dilek1903 Zynppp_0999 olmaz mı canım hele ilerleyen haftalarda daha da zorlaşıyor 2 kişilik nefes alıyorsun ne kadar derinden nefes alsan da yetmiyor sanki bizde 36+5 olduk inan zorluğunu çok çekiyorum zaten hamile kalmadan öncede çok rahat nefes alan biri değildim hamilelikle birlikte daha da zorlanıyorum
CemrePektas Hanımlar ben de 31. Haftadayım. YouTube da çok güzel videolar var. Derin nefes teknikleri, doğum için nefes teknikleri felan. Mum tekniği şu bu. Bir izleyin, bir deneyin belki faydasını görürsünüz