adenimm_ 37+0 bugun cati muayenesi yapti doktorum gercekten hic acimadi eline eldiven giyip jel sürdü kayganlastirici gibi düşünün derin nefes aldim korkuyordum acikcasi ama hic acimadi 30 sn falan surdu zaten hic korkulacak birsey yokmus gönlünüzü ferah tutun