Geçmiş olsun canım hiç korkma. Beni de çocuğun gerizekalı olur diyerek çok sinirlendirmişti bir doktor. Her ay kontrole gidiyorum 1. Trimester süresi boyunca 25 mg 2. Trimester boyunca da 50 mg takviye verdi doktorum. Her ay endokrinolojide kontrole gidiyorum. 5. Ayı atkattık çok şükür bir sıkıntı çıkmadı . Düzenli kontrole gidersen Allah’ın izni ile bir sıkıntı çıkmaz. Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏